Ingerul Demon

Intotdeauna mi-a placut aceasta poezie scrisa de cel mai mare poet roman - Mihai Eminescu- "Inger si demon". Asta poate din cauza ca ma simt si eu ca acel demon din poezie... Intotdeauna am fost indragostit de frumos ... dar am facut foarte multe lucruri urata ... dar asta este ce a fost a fost ... ajuns acum si eu la o anumita varsta am ales o cale pe care nu imi pare rau ca am ales-o ... sunt ceea ce sunt ... dupa cum vedetzi poeziile mele sunt pur sentimente.
Va multumesc ca le cititzi ... un poet traieshte prin poeziile lui si pentru cei care le citesc... nu ma consider un poet ci poate incerc sa ma simt in stare sa va pot arata ceea ce este frumos in sufletul oricarui om.

Si tu ai viata in sange

miercuri, 16 ianuarie 2008

Singur - Inspiratie bacoviana

"Si ninge-n miezul noptii glacial...
Si tu iar tremuri, suflet singuratec,
Pe vatra-n para slaba, in jaratec,
Incet, cad lacrimi roze, de cristal."

Ma uit afara, ninge iar
Si miezul noptii este glacial,
Stau singur si privesc in zadar
Te vad cum plangi cu lacrimi de cristal.

Si sufar, sufar in singuratate
Te vreau si poate n-o sa fi a mea nicicand,
Mi-e dor sa te mai strang in brate,
Sa te privesc in ochi razand.

Plang, plang lacrimi negre de taciune
Eu te-am pierdut in zorii zilei cea dintai
Si-as vrea sa mor doar langa tine.
Si fericit sa fiu chiar si-n mormant.

Mor, si mor de moarte-ndurerata
Nu pot si nu vreau sa te uit.
Vreau sa te am ultima data.
Dar ma trezesc si singur sunt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu