Ingerul Demon

Intotdeauna mi-a placut aceasta poezie scrisa de cel mai mare poet roman - Mihai Eminescu- "Inger si demon". Asta poate din cauza ca ma simt si eu ca acel demon din poezie... Intotdeauna am fost indragostit de frumos ... dar am facut foarte multe lucruri urata ... dar asta este ce a fost a fost ... ajuns acum si eu la o anumita varsta am ales o cale pe care nu imi pare rau ca am ales-o ... sunt ceea ce sunt ... dupa cum vedetzi poeziile mele sunt pur sentimente.
Va multumesc ca le cititzi ... un poet traieshte prin poeziile lui si pentru cei care le citesc... nu ma consider un poet ci poate incerc sa ma simt in stare sa va pot arata ceea ce este frumos in sufletul oricarui om.

Si tu ai viata in sange

luni, 19 ianuarie 2009

Luna

In noaptea asta e senin
Si luna sta s-apara,
De multe ori am vrut sa fim,
Noi doi sub cer de vara.

Dar iarasi tu imi lipsesti
Si inima ma doare.
Sunt sigur ca tu ma iubesti
Si asta-mi gasesc alinare.

Luna pe cer a aparut,
Deasupra mea, deodata.
Si ce crezi eu ca vad?
Fiinta ta m-asteapta.

Si-ntind mana sa te ating
Dar chipul tau dispare,
Cobor privirea spre pamant
Si inima ma doare.

A fost dulce-nchipuire
Vazandu-te pe tine,
Dar gandul meu la luna e
Si-am sa te-astept si maine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu