Ingerul Demon

Intotdeauna mi-a placut aceasta poezie scrisa de cel mai mare poet roman - Mihai Eminescu- "Inger si demon". Asta poate din cauza ca ma simt si eu ca acel demon din poezie... Intotdeauna am fost indragostit de frumos ... dar am facut foarte multe lucruri urata ... dar asta este ce a fost a fost ... ajuns acum si eu la o anumita varsta am ales o cale pe care nu imi pare rau ca am ales-o ... sunt ceea ce sunt ... dupa cum vedetzi poeziile mele sunt pur sentimente.
Va multumesc ca le cititzi ... un poet traieshte prin poeziile lui si pentru cei care le citesc... nu ma consider un poet ci poate incerc sa ma simt in stare sa va pot arata ceea ce este frumos in sufletul oricarui om.

Si tu ai viata in sange

joi, 26 februarie 2009

Fata ce o iubesc

Tu esti fata ce-o iubesc
Si vreau sa-ti daruiesc
O parte din inima mea
S-o ti mereu doar langa a ta.
Tu esti fata ce-o doresc,
Doar cu tine vreau sa traiesc,
O viata de-as avea,
Alaturi de tine eu as sta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu