Ingerul Demon

Intotdeauna mi-a placut aceasta poezie scrisa de cel mai mare poet roman - Mihai Eminescu- "Inger si demon". Asta poate din cauza ca ma simt si eu ca acel demon din poezie... Intotdeauna am fost indragostit de frumos ... dar am facut foarte multe lucruri urata ... dar asta este ce a fost a fost ... ajuns acum si eu la o anumita varsta am ales o cale pe care nu imi pare rau ca am ales-o ... sunt ceea ce sunt ... dupa cum vedetzi poeziile mele sunt pur sentimente.
Va multumesc ca le cititzi ... un poet traieshte prin poeziile lui si pentru cei care le citesc... nu ma consider un poet ci poate incerc sa ma simt in stare sa va pot arata ceea ce este frumos in sufletul oricarui om.

Si tu ai viata in sange

vineri, 22 octombrie 2010

Ganduri

Ce cuvant simplu si totusi care spune atat de multe, dar totusi niciodata nu spune destule. Toti avem ganduri.
In mintea mea sunt chestii care nu cred ca ar putea cineva sa le inteleaga. Imi spunea odata cineva ca daca as intra in mintea lui as ramane socat de ce as gasi acolo. Cred ca chestia asta este si la mine. Nu multi ar putea intelege ceea ce este acolo.
Suferinta si bucurie. Toate lumea le cunoaste, doar proportia difera la fiecare. Unii au mai mult din prima si mai putin din a doua ... altii invers. Eu unul nu ma incadrez in nici una dintre categorii. Numai si numai suferinta. Cei care ma cunosc ar spune ca nu este asa. Daca as putea le-as spune in fata ca se inseala. Dar se pare ca nu pot. Lasa sa creada ca este ok. Care este problema? Are fiecare problemele lui ce ii mai trebuie sa isi bata capul si cu ale mele.
Citeam o chestie ca daca ai cauta dragostea pe google. Ia sa vedem cate rezultate gasim ... aproximativ 3700000. Va las pe voi sa hotarati daca sunt multe sau putine. Eu unul nu cred ca am gasit-o pana acuma.

Un comentariu:

  1. Veterinarii nu au voie sa fie nefericiti pentru ca sint puternici. Fericirea este de moment si restul e viata cu urcari si coboriri.

    RăspundețiȘtergere