Ingerul Demon

Intotdeauna mi-a placut aceasta poezie scrisa de cel mai mare poet roman - Mihai Eminescu- "Inger si demon". Asta poate din cauza ca ma simt si eu ca acel demon din poezie... Intotdeauna am fost indragostit de frumos ... dar am facut foarte multe lucruri urata ... dar asta este ce a fost a fost ... ajuns acum si eu la o anumita varsta am ales o cale pe care nu imi pare rau ca am ales-o ... sunt ceea ce sunt ... dupa cum vedetzi poeziile mele sunt pur sentimente.
Va multumesc ca le cititzi ... un poet traieshte prin poeziile lui si pentru cei care le citesc... nu ma consider un poet ci poate incerc sa ma simt in stare sa va pot arata ceea ce este frumos in sufletul oricarui om.

Si tu ai viata in sange

vineri, 14 decembrie 2007

Cele 10 dorinte

Prima dorinta: Vreau ca intotdeauna cand o sa ai nevoie de mine sa te gandesti ca sunt acolo sa te strang in brate, sa te iubesc asha cum numai eu te pot iubi.
A doua dorinta: Vreau ca atunci cand te gandesti la mine sa te iubesc mai mult decat o sa fiu in stare sa te iubesc, sa te ador la fel cum florile adora lumina soarelui.
A treia dorinta: Vreau sa te ador mai mult decat pot adora florile lumina soarelui, sa te fac sa ma iubesti la fel e mult precum iubirea dintre luna shi soare l-a facut pe acel zeu sa le desparta pentru totdeauna.
A patra dorinta: As vrea ca eu sa fiu Soarele shi tu sa fi Mercur ca sa te pot incalzi pana la punctul maxim cu sufletul, trupul shi mintea mea, pentru ca niciodata sa nu iti mai fie frig.
A cincea dorinta: As vrea ca atunci cand iti este frig sa iti pot sopti la ureche te iubesc, si aceste cuvinte sa te incalzeasca instantaneu.
A sasea dorinta: As vrea ca caldura sufletului meu sa iti aduca toata fericirea de pe lumea asta pentru ca tu meriti sa fii fericita si implinita numai pentru simplul fapt ca existi.
A saptea dorinta: As vrea sa te pot face sa simti ceea ce nu a simtit niciodata nici o femeie pe lumea asta si nici nu o sa mai simta vreuna vreodata.
A opta dorinta: As vrea sa te simti IUBITA shi sa IUBESTI si tu la randul tau macar pe sfert cat te iubesc eu.
A noua dorinta: As vrea sa pot sa iti fiu alaturi in fiecare fractiune de secunda a vietii tale pentru ca niciodata sa nu simti lipsa la nimic din cea ce doresti.
A zecea dorinta: As vrea sa mor in momentul in care incetez sa te iubesc, dar stiu ca asta nu o sa se intample pentru ca eu te voi iubi pana la sfarsitul lumii, asa ca o sa fiu nemuritor la fel ca dragostea noastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu