Ingerul Demon

Intotdeauna mi-a placut aceasta poezie scrisa de cel mai mare poet roman - Mihai Eminescu- "Inger si demon". Asta poate din cauza ca ma simt si eu ca acel demon din poezie... Intotdeauna am fost indragostit de frumos ... dar am facut foarte multe lucruri urata ... dar asta este ce a fost a fost ... ajuns acum si eu la o anumita varsta am ales o cale pe care nu imi pare rau ca am ales-o ... sunt ceea ce sunt ... dupa cum vedetzi poeziile mele sunt pur sentimente.
Va multumesc ca le cititzi ... un poet traieshte prin poeziile lui si pentru cei care le citesc... nu ma consider un poet ci poate incerc sa ma simt in stare sa va pot arata ceea ce este frumos in sufletul oricarui om.

Si tu ai viata in sange

miercuri, 19 decembrie 2007

Nu ma uita

Te rog nu ma uita
Pentru c-atunci v-a fi sfarsitul
Acestei lumi atat de rece si rea
Unde-am pierdut eu totul.
Te rog nu ma uita
Eu o sa pot sa-ti fiu alaturi
Chiar daca o sa-mi fie viata grea
Si zi de zi tinut in focuri.
Te rog nu ma uita
Si inca te mai rog sa nu uiti sa visezi
Eu nu mai pot sa fiu in viata ta
Dar tu continua sa crezi.
Te rog nu ma uita
Sunt cufletul ce singur sta in noapte
Sunt singur chiar si-n lumea mea
Si-n jurul meu aud doar soapte.
Te rog nu ma uita
Aceasta este ultima dorinta
A celui condamnat la moarte
In lungul drum spre nefiinta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu