Ingerul Demon

Intotdeauna mi-a placut aceasta poezie scrisa de cel mai mare poet roman - Mihai Eminescu- "Inger si demon". Asta poate din cauza ca ma simt si eu ca acel demon din poezie... Intotdeauna am fost indragostit de frumos ... dar am facut foarte multe lucruri urata ... dar asta este ce a fost a fost ... ajuns acum si eu la o anumita varsta am ales o cale pe care nu imi pare rau ca am ales-o ... sunt ceea ce sunt ... dupa cum vedetzi poeziile mele sunt pur sentimente.
Va multumesc ca le cititzi ... un poet traieshte prin poeziile lui si pentru cei care le citesc... nu ma consider un poet ci poate incerc sa ma simt in stare sa va pot arata ceea ce este frumos in sufletul oricarui om.

Si tu ai viata in sange

sâmbătă, 15 decembrie 2007

De cate ori iubito - Inspiratie eminesciana

"Suntem tot mai departe deolalta amandoi,
Din ce in ce mai singur ma-ntunec si inghet,
Cand tu te pierzi in zarea eternei dimineti."

Se lasa noaptea, eu te strang in brate,
Iar tu ma-mbratisezi deasemenea, craiasa,
O dulce amagire ma chinuie in noapte
Atunci cand tu nu vii, a mea pasare maiastra.
Te-astept sa vii, dar totul e-n zadar,
Tu nici nu stii ce grea e asteptarea.
Doar o secunda sa mai stai macar
Sa iti arat ce-nseamna desfatarea.
Se-aude-un orologiu, deja e miezul noptii.
Tu n-ai venit si greul ma apasa,
Eu inca stau si te astept la gura sobei
Si spun la toti povestea noastra.
De cte ori iubito te-am asteptat,
Nerabdator ca-n asta seara
Si singur eu adorm si inghetat.
De n-o sa vii al meu suflet o sa moara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu