Ingerul Demon

Intotdeauna mi-a placut aceasta poezie scrisa de cel mai mare poet roman - Mihai Eminescu- "Inger si demon". Asta poate din cauza ca ma simt si eu ca acel demon din poezie... Intotdeauna am fost indragostit de frumos ... dar am facut foarte multe lucruri urata ... dar asta este ce a fost a fost ... ajuns acum si eu la o anumita varsta am ales o cale pe care nu imi pare rau ca am ales-o ... sunt ceea ce sunt ... dupa cum vedetzi poeziile mele sunt pur sentimente.
Va multumesc ca le cititzi ... un poet traieshte prin poeziile lui si pentru cei care le citesc... nu ma consider un poet ci poate incerc sa ma simt in stare sa va pot arata ceea ce este frumos in sufletul oricarui om.

Si tu ai viata in sange

sâmbătă, 22 decembrie 2007

Luceafarul - Inspiratie eminesciana

"O, cere-mi, Doamne, orice pret,
Dar da-mi o alta soarte
Caci tu izvor esti de vieti
Si datator de moarte;"

E zorii zilei cea din-ntai
Si soarele rasare
Noi ne iubim ca doi copii
Si dragostea nu moare.
Tu esti acolo sus pe cer
Ca luna intre stele
Invaluit in mister
Si nu raspunzi chemarii mele.
Trec anii ca si ore,
Trec orele ca clipe,
Te-ai coborat din naltul cer
Si ai venit la mine.
Dar clipele de fericire au trecut
Si te-am pierdut iubito iar,
Te caut sus pe cer la asfintit,
Te caut in zadar.
Ma rog la Dumnezeu in orice noapte
Sa-mi fi aproape tot mereu,
Sa poti s-auzi a sufletului soapte,
Ce nu mai poate si ii este greu.
Eu m-am rugat sa-mi ia orice,
Numai sa-mi dea iubirea.
Dar El te-a aruncat pe cer
Si-acum suntem ca soarele si luna.
Din cauza ca ne-am iubit,
Mai mult ca orisicine,
Pedeapsa mare am primit
Departe tu sa fi de mine.
Innegurat al lumii asfintit
Se-apropie de-acuma.
De veauri eu sa stii ca te-am iubit,
Atunci, acum si-ntotdeauna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu